AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 Emo olmayanlar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
rommel

avatar

Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 28/09/07

MesajKonu: Emo olmayanlar   C.tesi Eyl. 29, 2007 7:44 pm

ben emo deilim ama merak ediyorum kafama göre olmaya çalışıp da kıro yada özenti olmak da istemem. Emo nasıl olunur? yorumlarınızı bekliyorum Question
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
oursuicide1
sad
avatar

Mesaj Sayısı : 1235
Kayıt tarihi : 13/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   C.tesi Eyl. 29, 2007 9:10 pm

hehehe beko ya adamimsin buna ben emo olunmaz emo dogulur diyecegim cunku ole icte olan bise

_________________
VIDITTTTT ı <3 uu hehehe
cembro ı <3 u tooo hehehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
rommel

avatar

Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 28/09/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   C.tesi Eyl. 29, 2007 10:44 pm

nasıl yani sonradan olunamaz mı Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Paz Eyl. 30, 2007 12:02 pm

evet olunmas
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BubbleBee*
Emod
Emod
avatar

Mesaj Sayısı : 636
Location : eMoLand
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Paz Eyl. 30, 2007 4:09 pm

bncede.
bide emoyum diip emo olmıanlar da wr..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
oursuicide1
sad
avatar

Mesaj Sayısı : 1235
Kayıt tarihi : 13/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Paz Eyl. 30, 2007 9:03 pm

yani etraf .... kaynior

_________________
VIDITTTTT ı <3 uu hehehe
cembro ı <3 u tooo hehehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
darkgw
zipzipp
zipzipp
avatar

Mesaj Sayısı : 169
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 31/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Ptsi Ekim 01, 2007 3:37 pm

katılıorm....(=
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
EmO4life! </3
zipzipp
zipzipp
avatar

Mesaj Sayısı : 658
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Ptsi Ekim 01, 2007 3:53 pm

şu şekil oluo:
emo doğanlar
emo olanlar
emo olmaya çalışanlar (özentiler)

emo doğanlar çocukluktan beri bu şekildir..
sonradan emo olanlar giderek değiştiinin,tam bi emo gibi olduunu annayanlar..
özentileride bilirsin işte...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
darkgw
zipzipp
zipzipp
avatar

Mesaj Sayısı : 169
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 31/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Salı Ekim 02, 2007 8:07 am

özentileri bn cok ii bilrim sahsen etrafımdaa cok var xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
EmO4life! </3
zipzipp
zipzipp
avatar

Mesaj Sayısı : 658
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Salı Ekim 02, 2007 3:07 pm

aynennn..biri war dershanede çocuk rock4ever işaretini fln yapıo..salak hiç bi rock grubunu bilmio!bu kadar olur!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Salı Ekim 02, 2007 3:09 pm

evt yaa bisim okulda bi kıs var özentinin teki iğreniyorum ondn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
rommel

avatar

Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 28/09/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Salı Ekim 02, 2007 4:34 pm

tamam zaten bende emo olma amacında deilim sadece merak etmiştim cvplarınız için teşekkürler bu arada oruç tutmayan var mı?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
oursuicide1
sad
avatar

Mesaj Sayısı : 1235
Kayıt tarihi : 13/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Salı Ekim 02, 2007 4:52 pm

adamim orucla ilgisi ne anlamadim neyse salla zate herseyi saptiriom bunuda ben yapmisim gibi dusun ok

_________________
VIDITTTTT ı <3 uu hehehe
cembro ı <3 u tooo hehehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qizo



Mesaj Sayısı : 43
Kayıt tarihi : 21/09/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Çarş. Ekim 03, 2007 7:32 pm

hmm..emo değilim bilemicem ama yani punk içinde aynı şey geçerlidir heralde =]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
oursuicide1
sad
avatar

Mesaj Sayısı : 1235
Kayıt tarihi : 13/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Çarş. Ekim 03, 2007 8:17 pm

yaa bence bir etikete gerek yok onemli olan insan olabilmek yani ne tiky ne emo ne metal bunlari siginan kisiler olmamaliyiz amacimiz emo olamya cabalamak deil icimizden geldigi gibi davranmak olmali bir nevi sentez kurmayiliz

_________________
VIDITTTTT ı <3 uu hehehe
cembro ı <3 u tooo hehehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BubbleBee*
Emod
Emod
avatar

Mesaj Sayısı : 636
Location : eMoLand
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Çarş. Ekim 03, 2007 9:44 pm

efd aslnda ama eer eMo deilse bu site..ne biliim..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qizo



Mesaj Sayısı : 43
Kayıt tarihi : 21/09/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Perş. Ekim 04, 2007 3:23 pm

illaki emo mu olmak lazım yani emo olmazsak olmaz mı? Question
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
EmO4life! </3
zipzipp
zipzipp
avatar

Mesaj Sayısı : 658
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Perş. Ekim 04, 2007 3:46 pm

yok yhaa..ömer büyük bi ihtimalle emoların bi sitesi olmadıı için açtı,sadece emo diil muhabbet ve hayat işte..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
oursuicide1
sad
avatar

Mesaj Sayısı : 1235
Kayıt tarihi : 13/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Perş. Ekim 04, 2007 4:47 pm

evet emoların bır sıtesı olmadıgı ıcın actım sadece emo olursa muhabbet bayık olur ve kısır dongude kalır amacım burda emoların uzulmeden kendılerını ıfade edılbılmesını saglama yanı burda ben emo muyum sanmam acıkcası yanı ben emo olsaydım belkı sırf emo ustune acardım ama burda ezılen emoların tekrar kendılerıne guvenmesını saglamaya calısıom acıckası onların uzulmesnı ıstemıyorum

_________________
VIDITTTTT ı <3 uu hehehe
cembro ı <3 u tooo hehehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
emoking_17

avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 28/10/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Paz Ekim 28, 2007 12:20 pm

ben 5 yıldır imoyum böyle rezalet görmedmm nasıl nasıl imo olmamak nann hadinn bakiyim daılıınn reziller kepazeler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qizo



Mesaj Sayısı : 43
Kayıt tarihi : 21/09/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Paz Ekim 28, 2007 8:25 pm

emoking_17 demiş ki:
ben 5 yıldır imoyum böyle rezalet görmedmm nasıl nasıl imo olmamak nann hadinn bakiyim daılıınn reziller kepazeler

hakaret..ama herkes "imo" olmak zorunda deilkiiii !!! Evil or Very Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
emoking_17

avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 28/10/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Paz Ekim 28, 2007 10:13 pm

qizo demiş ki:
emoking_17 demiş ki:
ben 5 yıldır imoyum böyle rezalet görmedmm nasıl nasıl imo olmamak nann hadinn bakiyim daılıınn reziller kepazeler

hakaret..ama herkes "imo" olmak zorunda deilkiiii !!! Evil or Very Mad
,

emo diilsen emokid sitesnde takılma
ben çok emoyum afro
lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BubbleBee*
Emod
Emod
avatar

Mesaj Sayısı : 636
Location : eMoLand
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Ptsi Ekim 29, 2007 10:37 am

yha emoking misndr nesn indircm sni tahtından git steden hrkesin klbini kırmaya hakkn yoqqqqqqqqq :'( :'(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
oursuicide1
sad
avatar

Mesaj Sayısı : 1235
Kayıt tarihi : 13/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Ptsi Ekim 29, 2007 10:44 am

hyrrr yaa kavqa etmeinnnn emoking kalp kirmak guzel deillll bubble *m* haklisin ama sende fazla kizmaaa ltfnn kavga etmein yaf Sad

_________________
VIDITTTTT ı <3 uu hehehe
cembro ı <3 u tooo hehehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
BubbleBee*
Emod
Emod
avatar

Mesaj Sayısı : 636
Location : eMoLand
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   Ptsi Ekim 29, 2007 10:46 am

özr dlerm...Sad
ama bnce hakkı yooq :'(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Emo olmayanlar   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Emo olmayanlar
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Geyik Bölümü-
Buraya geçin: